تازه های اینترنت و شبکه

.::آموزش،معرفی سایت ها و تازه های اینترنت::.

تازه های اینترنت و شبکه

.::آموزش،معرفی سایت ها و تازه های اینترنت::.

نت ایران:سرزمین مجازی ایرانیان

این سایت ایرانی یک شبکه اجتماعی نسبتاً خوب می باشد که با ایجاد امکاتی چون ایجاد گروه،وبلاگ،اشتراک گذاری عکس،فیلم و موزیک و امکان تویت کردن را فراهم می کند.در صفحه اول یا Home page این سایت در سمت راست منطقه وردود به سایت (Login) و در پایین آن قسمت لینک های محبوب که اعضای سایت پست می کنند و در سمت چپ می توانید کاربران آنلاین که در سایت حاضر هستند را مشاهده کنید و در پایین آن جدیدترین آعضای که تازه ثبت نام کردن را می بینید.

این سایت طبق گزارش سایتwho.is متلق به آقای شهاب الدین فروخیار می باشد و معایب این سایت می توان به عدم داشتن پشتیبانی قوی ، خارج شدن سایت از خدمت هر چند وقت ،ایجاد محدودیدت در ساختن گروه یعنی شما باید برای ساختن گروه باید یک درخواست به مدیر سایت ارسال کنید که در صورت تائید اجازه ساختن گره با شما داده می شود در حالی که باید اعضاء باید با آزادی کامل گروه خود را ایجاد کنند.

 اگر سرور این سایت قوی تر و سرعت لود شدن سایت کم شود مثلاً طبق تست سایت pingdom.com صفحه اصلی 19 ثانیه طول می کشد تا لود شود و این خلی خوب نیست. در آخر این تحلیل می خوام بگم که این سایت با رفع این نواقص می تواند جای خوبی برای کاربران ایرانی تبدیل شود.


محسن#

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد