تازه های اینترنت و شبکه

.::آموزش،معرفی سایت ها و تازه های اینترنت::.

تازه های اینترنت و شبکه

.::آموزش،معرفی سایت ها و تازه های اینترنت::.

تا حالا با دیگ کار کردی؟

دیگ یک شبکه اجتماعی خبری است که به کاربران اجازه می دهد تا به اخبار داغ و جذاب لحظه ای در جهان رای بدهند (یا به اصطلاح اخبار را دیگ کنند) و به این ترتیب باعث رتبه بندی اخبار می شوند. اخباری که از طرف خوانندگان رتبه بندی می شود. سرویس دیگ در نوامبر ۲۰۰۴ به صورت آزمایشی راه اندازی شد اما به سرعت رشد کرد و به شهرت رسید. در حال حاضر دیگ قابلیت های زیادی در خود ایجاد نموده است که به عنوان نمونه می توان به ایجاد لیست دوستان، توانایی دیگ کردن هر نوع خبر و محیط گرافیکی ویژه و کابر پسندش اشاره کرد.


ادامه مطلب ...

صدر اعظم آلمان:نمی خواهم در توییتر حساب کاربری داشته باشم!

صدر اعظم آلمان عدم میل خود را به ایجاد حساب کاربری در توییتر را اعلام کرد و گفت که سخنگوی حکومتش به جای او در فضای مجازی حضور داشته باشد.

و سخنگوی حکومت آنگلا مرکیل در جلسه سوال و جواب که به طور زنده در توییتر اجرا شد گفت که به عنوان سخنگو حکومت  هستم کارهای صدراعظم را در توییتر نقل می کنم و در ادامه گفت که انگلا میرکل از  طریق من از تازه های توییتر با خبر می شود.

ادامه مطلب ...

مسدود شدن مجدد سروس های ایمیل یاهو(Yahoo) و جیمل(gmail)

یادتونه که چند ماه پیش ایمیل ها یاهو و جیمل دیگر سرویس های ایمیل از داخل ایران مسدود شدن و نمی تونیسم به ایملیمون سر بزنیم و مسئولین مسولیت رو گردن دیگری می انداخت و ما سرگردون مونیدم و نمیدونیم کجا بریم تا خود شرکت های یاهو و گوگل دست به کار شدن و این امر رو برای ایرانیان درست کردن؟


ادامه مطلب ...

نت ایران:سرزمین مجازی ایرانیان

این سایت ایرانی یک شبکه اجتماعی نسبتاً خوب می باشد که با ایجاد امکاتی چون ایجاد گروه،وبلاگ،اشتراک گذاری عکس،فیلم و موزیک و امکان تویت کردن را فراهم می کند.در صفحه اول یا Home page این سایت در سمت راست منطقه وردود به سایت (Login) و در پایین آن قسمت لینک های محبوب که اعضای سایت پست می کنند و در سمت چپ می توانید کاربران آنلاین که در سایت حاضر هستند را مشاهده کنید و در پایین آن جدیدترین آعضای که تازه ثبت نام کردن را می بینید.

ادامه مطلب ...