تازه های اینترنت و شبکه

.::آموزش،معرفی سایت ها و تازه های اینترنت::.

تازه های اینترنت و شبکه

.::آموزش،معرفی سایت ها و تازه های اینترنت::.

معرفی میکنم:google play سرویس جدید گوگل

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، حتما خبر مربوط به ثبت دامنه‌های مختلف از سمت گوگل با کلمه Play را خوانده‌اید. این عمل گوگل که در ابتدا از طرف خبرگزاری‌های مختلف فناوری، دلیلی برای احتمال نام‌گذاری تبلت این شرکت با نام Play برداشت شده بود، حالا به‌صورت رسمی external link به عنوان ترکیبی از سرویس‌های قبلی گوگل معرفی شده است.سرویس Google Play external link در واقع ترکیبی از فروشگاه‌های Google Music، Google eBookstore و Android Market است که حالا تحت یک مجموعه ادغام شده‌اند. ری‌برند کردن کلیه فروشگاه‌های گوگل تحث عنوان Play، کاربران را برای استفاده و خرید محصولات از طریق پلتفرم این شرکت آسوده‌تر می‌کند.

گوگل پلی حالا بیش از ۲۰ هزار موزیک رایگان و میلیون‌ها موزیک برای خرید، بالغ بر ۴۵۰ هزار اپلیکیشن و بازی برای اندروید و مجموعه‌ای بزرگ از کتاب‌ها و فیلم‌ها را در خود جای داده است.

از طرفی، عده‌ای عقیده دارند که این ادغام هیچ چیز جدیدی را از سمت گوگل به کاربران معرفی نکرده است. اکوسیستم جامع خرید محصولاتی از این دست، در حال حاضر از طرف کمپانی‌هایی نظیر آمازون و اپل نیز در حال ارائه است و در واقع گوگل، نتوانسته ارزش تازه‌ای را در این رابطه به‌وجود آورد.


به‌زودی فروشگاه ترکیبی جدید گوگل، نسخه اندرویدی (سازگار با اندروید ۲.۲ به بالا) خود را ارائه خواهد داد و جایگزین مارکت در گوشی‌ها و تبلت‌های موجود خواهد شد.

لیست دامنه های ثبت شده توسط گوگل:


appsonplay.com
booksonplay.com
gamesonplay.com
googleplayapps.com
googleplaybooks.com
googleplaydownloads.com
googleplaygames.com
googleplaymagazines.com
googleplaymovies.com
googleplaymusic.com
googleplaynewspapers.com
googleplaynewsstand.com
googleplaytv.com
googleplayvideos.com
magazinesonplay.com
moviesonplay.com
newspapersonplay.com

tvonplay.com


این گستردگی دامنه ها نشان دهنده برنامه بلند مدت گوگل است و بدون شک پروژه Google Play تنها به یکپارچه سازی سرویس های Google Ebook Store،Android Market و Google Music ختم نخواهد شد.


محسن#

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد